Μάθετε πώς διαχειριζόμαστε την πανδημία του Covid-19 κάνοντας κλικ
Στη SpeechBox είμαστε σε θέση να παρέχουμε νέες και πρωτοποριακές τεχνικές παρέμβασης, εφαρμόζοντας λύσεις υψηλής τεχνολογίας μέσα στα πλαίσια τις ελληνικής και παγκόσμιας έρευνας. Δύο από αυτές τις τεχνικές είναι η χρήση των εκπαιδευτικών ρομπότ LEGO EV3 Mindstorms και η τεχνική του Video Modeling στη λογοθεραπεία.
Ενσωμάτωση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στη θεραπευτική διαδικασία.
Η χρήση των ρομπότ στην εκπαίδευση έχει τεκμηριωμένα αποτελέσματα από νηπιακή ακόμα ηλικία σε τομείς ζωγραφικής. υπολογιστικής μάθησης, μαθηματικών αλλά και συναισθηματικής νοημοσύνης και ομαδικής συνεργασίας. Ακόμα γίνονται έρευνες για το πως μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πλαίσια ειδικής αγωγής και θεραπευτικής παρέμβασης. Υπάρχουν ενθαρρυντικά δεδομένα για τη χρήση των ρομπότ στη φυσιοθεραπεία μετά από εγκεφαλικό, σε παιδιά με διαταραχές αυτιστικού φάσματος ή απραξία του λόγου
Στην Ελλάδα, μεγάλο ρόλο στην εξοικείωση με την ρομποτική έχει παίξει η EduAct της οποίας υπήρξαμε εθελοντές και προπονητές ομάδων στους 2 πρώτους πανελλήνιους διαγωνισμούς ρομποτικής.
Στο κέντρο θεραπειών μας χρησιμοποιούμε το ρομπότ μας σε μια σειρά από δραστηριότητες για να πετύχουμε τους στόχους μας όπως:
Να κερδίσουμε το ενδιαφέρον του παιδιού και να εδραιώσουμε την θεραπευτική σχέση
Να εμπλουτίσουμε την θεραπευτική διαδικασία
Να συναγωνιστούμε το ρομπότ
Να εξασκήσουμε την λογική μας σκέψη (αριθμητικές πράξεις, αίτιο-αποτέλεσμα. σχεδιασμός, πιθανές συνέπειες)
Να εκπαιδευτούμε στην επίλυση προβλημάτων (αναγνώριση προβλήματος, εναλλακτικές λύσεις, αξιολόγηση θετικών-αρνητικών)
Να μπούμε στη θέση του ρομπότ, να σκεφτούμε όπως "σκέφτεται", όπως "βλέπει", όπως μπορεί να κινηθεί το ρομπότ
Να λαμβάνουμε ανατροφοδότηση και να βελτιώσουμε τον αυτοέλεγχό μας καθώς ό,τι λάθη κάνει το ρομπότ είναι τελικά δικά μας